Ondanks de warme temperaturen hebben we er weer een mooie opkomst van gemaakt. We hebben de hele dag genoten op het water, waar we flink hebben geroeid, gezwommen en geoefend met verschillende commando’s. Daarnaast hebben we gewerkt aan onze techniek, zodat we steeds beter en efficiĆ«nter leren roeien. Het was een gezellige en leerzame dag waarop iedereen zich goed heeft ingezet. We kijken alweer uit naar de volgende opkomst!
















